Sunday, April 5, 2009

ketidakfahaman...

ohhh tuhan knpe lahh diz sem aku byk mecarut...
mungkin disebabkan olej seseorang,,??
atau depresi yang melanda diri ini...???
last week actly ari khamis aku sepatutnya present final project aku...
no need to mention subject ape lah...
but bile ak smpai je kat Lt ri tuh,dye ckap present batal..
oooooo,,,,wtf(what the freak)...huhuhu..
aku da siap pkai formal ttbe batal...
mang pnas ar kan...
then katenye nk wat sabtu malm...
bile tggu dye kate cancel...
aku tggu je la bile la nk present neh...
dpat msg kateny present ari ahad kul 2 ptg..
tp tyme dpat brita tuh aku yakin yg msti cancel lg..
dan akhirnya telahan aku tuh betol...
hahahaha gler mastermind...
nk taw...???
dye kate nk wat ari rabu lak...tyme public holiday...
hah...kali neh tax taw ar jd ke x...
yg pnting aku da x semangat nk present...
kpd "Dye" yg ak mksud kan...
aku x berniat nk mngutuk kam0o...
tp ak x bleyh masuk ap yg kam0o ajar,ak x bleyh trime cara kamo0 mngajar...
byk ak mncarut bila kam0o wat bnde yg ak x leyh trime...
tuhhaaaannn ampun kan dosa yg ak lakukan...
ak x berniat nk lakukan sume tuh...
tp nilah luahan aku terhadap lecturer itu...

4 comments:

  1. ko ngutuk sape ni ha??
    hehe..
    cam kenal jer..

    ReplyDelete
  2. to k.yati-haaaaaa cube kamo0 teka...dekat jew ngn kiter...hahahaha

    ReplyDelete
  3. haha aku pon bengang gak tp sabar je r...

    sem ni gler byk project work+test+ n tah ape2 lg y bukan2 tu...adoyai...xpe skib lg nk cuti

    ReplyDelete