Wednesday, December 22, 2010

hye people..!!
hahahaha poyo jewk..
yeeaahh akhirnya my semester break terisi jua..
slama spnjg cuti semester neh, aku mnjdi bdk baek..
nk keje tdk dbenarkn..apa lg nk keje kat kdai bpk sndiri, awl2 da kne reject dgn bpk ku..
haaisshh..
akhirnya aku mnjdi bdk baek, sng kate mcm ank dare yg tggu si teruna dtg meminang lahh..
wakakakkaka...eerrgghh~~
slama cti dkt 2 bln neh, boleyh dikira aku kuar uma naek motor bpe kali je..
malas lahh nk kuar..
nati org knl, jd feymes susah lak...hahhahaa..
sudah2 lah aku da ckop feymes bila 1st tyme gi rewang keje kawen ari tuh..
makcik2 kat kmpung neh mcm xprnah jmpe ak yg cntek neh..hahhaha
asek nk puji jew..haaiisshh~~(tlong lah anda jgn prasan sgt)..
aku mghabiskan mase aku dgn memasak,actually blaja memasak la..
byk aku da pndai masak..yeaayy2 boleh kawen..hahahhaha..
tp xla masak 24/7 kan..
aku tnam bunga2 mak aku tuh semula..haaa xde keje cari keje an, hamek kaw..
aku decorate n create smthng utk rumah neh..
bila ak trnmpk tempurung2 yg x gune kat blkg umah tuh..
aku ase aku ade idea, then aku cat la tempurung tuh ngn kaler putih..
pastu wat bulat2 gune kaler merah n kuning..
pastu letak btang..
then jadi lah mcm cendawan,,
haaaa kan da buleh decorate n ltak kat halaman umah...
hahahahah...

so inilah hasil nya.....




ini proses2 mengecat n mengeringkan nya..

mak sye yg pasg btg utk cndawan tiruan itu..bravo mummy..!!

mcm neh la ghupenya aku bwat..hahahaha


taaaraaaa...!!!


rumah ku..!!!





3 comments:

  1. alin...
    lawo gilerr...
    x nak decorate uma kte cmtu gak ke??
    heheheh...

    ReplyDelete
  2. woooo....kreatif lah nurazlin ahmad neh...hehe
    betol kate wani...nty bwk lah 2 3 blek segamat indah...haha

    ReplyDelete
  3. sgt chumil lah kamu punye cendawan ;)

    ReplyDelete